Medlemsseminar og generalforsamling udsættes til den 15.-16. juni 2020 - husk at reservere datoerne!

03-04-20

DMRU indkaldte den 3. marts til medlemsseminar og generalforsamling den 28. og 29. april 2020. Grundet COVID-19-situationen udsættes det samlede fællesarrangement med DMR til mandag den 15. juni samt tirsdag den 16. juni 2020. Arrangementet finder stadig sted på Vejle Center Hotel.

Seminarerne vil fortsat have fokus på temaet: Kirkelige organisationers særlige rolle i udviklingsarbejdet, og hvordan det kan styrkes gennem øget engagement i den danske befolkning. Vi vil fortsat høre et bredt felt af folketingspolitikere, frivilligheds- og kommunikationseksperter samt ikke mindst fagfolk.

DMR vil som udgangspunkt afholde sit repræsentantskabsmøde mandag den 15. juni om formiddagen. DMRU kan vedtægtsmæssigt afholde sin generalforsamling frem til udgangen af juni, og det kan derfor bekræftes, at den vil finde sted tirsdag den 16. juni om formiddagen. Dog er DMR p.t. i gang med en høringsrunde, som forventes afsluttet i starten af april. Herefter står det endelig klart, hvorvidt DMR kan rykke repræsentantskabsmødet til den 15. juni. Medlemsorganisationer modtager snarest opdateret dagsorden og seminarprogram.

Har man tilmeldt sig de oprindelige datoer, skal man tilmelde sig igen her.

jazzandclassical.com